Review: Mood of the Day (Sofie Valkiers)

Heyyy… vandaag een kort artikel over het nieuwe boek ‘Mood of the Day’ van Sofie Valkiers. Het zal ondertussen wel duidelijk zijn dat ik fan ben van deze Antwerpse modeblogster. 🙂 Al heel wat jaren volg ik haar blog. Toen haar eerste boek ‘Little black book’ uitkwam was ik er dan ook snel bij om dit te kopen. (alle ja… krijgen, want mijn ouders gaven het cadeau)

Enkele maanden geleden deelde Sofie Valkiers het nieuws dat er een nieuw boek kwam. Wat een gelukkige dag was dat! Ik hoopte het stiekem al een tijdje dat er een nieuw boek zou komen, en ja hoor mijn ‘droom kwam uit’. Haar eerste boek gaat vooral over de basisregels binnen de modewereld, welke items je zeker moet hebben, en er staan ook heel wat tips in.

Het tweede boek ‘Mood of the Day’ toont de lezer hoe je op basis van je gevoel en ingesteldheid, je kan kleden. Zo lees je er bijvoorbeeld wat je best draagt wanneer je er sexy wilt uitzien voor je date-night, of helemaal mee met de trends voor een avondje uit met je beste vriendinnen.

Mood of the Day Mood of the Day

Ik ben echt fan van dit boek, haar eerste boek was al goed, en dit is alleen nog maar beter! Er staat veel meer inhoud in en je leert er echt iets uit. De foto’s zijn ook deze keer prachtig, dat was in haar eerste boek ook al. Sofie is zo een inspirerende vrouw, en heeft echt goede smaak. Dit is echt zo een boek waar ik vaak ga naar grijpen om er wat in te bladeren, vreugde gegarandeerd! 🙂

Ik raad dit boek zeker aan voor diegene dat houden van modeboeken waar je ook praktisch mee aan de slag kan gaan. Ga zeker ook eens kijken op haar blog, daar kan je bijna dagelijks leuke artikels lezen. Uiteraard hoop ik nu nog steeds dat er opnieuw een nieuw boek komt. Want ja hoor een derde zou mooi passen bij mijn collectie. 🙂

Hebben jullie dit boek al gelezen?

(Wie ook geïnteresseerd is om dit boek te kopen, check dan zeker de website van Lannoo.)

Veel liefs,